SIRI KISAH NYOL DAN RAKAN-RAKAN

0 comments


  Assalamualaikum wrt.

           Dengan rasa penuh syukur, kini AZAMedia dengan bangganya membawakan slot baru untuk pembaca setia blog AZAMedia,iaitu slot "Komik". Rasanya kita tidak asing dengan komik dan siapa saja pernah membaca komik, buku cetakan kecik bergambar yang memuatkan kisah-kisah menarik seperti pertualangan,cerita anak-anak sidek,dan sebagainya.Baca komik menawarkan sebuah pengalaman lebih dari sekadar membaca buku biasa.
         Kegiatan baca komik itu sebenarnya sangat dianjurkan terutama kepada anak-anak muda.Manfaat nyata baca komik adalah si anak jadi lebih kreatif dalam berpikir .Baca komik juga mampu merangsang minat membaca kerana dengan disuakan bacaan bergambar,remaja akan tertarik membaca isinya.Kerap membaca komik juga bermanfaat bagi otak agar tidak mudah lupa.Ketika membaca, otak akan bekerja keras,saraf-saraf dalam otak akan terus bekembang dan mengingat setiap kata yang tertulis dalam komik.
             Oleh itu,diharapkan dengan wujudnya slot baru ini,akan dapat meningkatkan minat membaca dalam diri masing-masing.Inshaallah.


KEPENTINGAN ILMU DAN FUNGSI MAHASISWA


**Klik untuk besarkan


AZAM BARU A.K.A. MAAL HIJRAH


**Klik untuk besarkan


HARI ASYURA


**Klik untuk besarkan

Selamat membaca(n_n)


Post a Comment